Stabilnost
Nađite sadržaj o proizvodu klikom na poveznicu u nastavku:
https://support.decathlon.fr/
LINIJA RCR
Asortiman RCR prava je poslastica za bicikliste koji žele kompletan bicikl bez kompromisa. Kod ovog bicikla performanse su bile prioritet. Poprečni presjeci svake cijevi izračunati su tako da budu što učinkovitiji u glavnim kutovima vjetra (-15°/+15°).
Ovaj bicikl spada u kategoriju "laganih aero" bicikala, nudeći savršenu ravnotežu težine, krutosti i aerodinamičnosti, što rezultira iznimnim biciklom.
Ako želite bicikl za pobjede, tu je RCR
RAZLIKA IZMEĐU BICIKLA RCR I RCR PRO
Ono što čini karbonski okvir je njegova geometrija, oblik i raspored. Raspored je način na koji se spajaju karbonska vlakna. Nemaju sva vlakna ista svojstva.
Na okviru bicikla RCR koristimo visokomodulirana vlakna. Za RCR PRO smo odabrali iznimna vlakna koja bicikl čine krućim u područjima koja su pod najvećim opterećenjem i koja smanjuju težinu.
RCR PRO spreman je za utrke na najvišoj razini.
DETALJNIJI POGLED NA OKVIR
RCR okvir težak je 830 g (obojen) u veličini M
RCR vilica teška je 380 g (obojena) u veličini M
Okvir za gume širine do 33 mm.
Moguća su manja odstupanja u težini ovisno o boji (+/- 50 g).
NEKOLIKO ZAVRŠNIH OBRADA ZA ODABRATI
Ovisno o konfiguraciji sklopa i kotača, nudimo različite premaze tako da možete voziti model koji ste sami oblikovali.
Okviri RCR i Pro dolaze sa sirovim karbonskim premazom s matiranim lakom. To znači da su karbonska vlakna vidljiva i nisu premazana bojom. Svaki okvir je jedinstven jer je 450 komada pojedinačno ručno laminirano u kalupu, za uštedu do 100 g.
UPRAVLJAČKO MJESTO
Pametno smo integrirali dijelove ležaja vilice tako da bicikl RCR glatko upravlja dok je istovremeno jednostavan za održavanje.
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: lula je lagana, ali kruta
XS: 80 mm
S: 90 mm
M: 100 mm
L: 110 mm
XL: 120 mm
Upravljač DEDA SUPERZERO RS (karbon)
Deda mjere uzete su od krajeva (npr.: upravljač od 400 m izmjeren između osovina = upravljač od 420 mm Deda)
Širina između osovina:
XS/S: 400 mm
M/L: 420 mm
XL: 440 mm
SHIMANO 105 DI2 sklop i INPEAK senzor napajanja
RCR sadrži SHIMANO 105 DI2 R7170 sklop i senzor napajanja INPEAK. Biciklisti moraju imati uređaj za mjerenje snage kako bi poboljšavali vožnju.
Električni sklop ima dvije odvojene baterije (po jednu za svaki mjenjač). Možete upotrijebiti aplikaciju Shimano E Tube za postavljanje bicikla i praćenje podataka vožnji.
SHIMANO 105 Di2 POGON
Ručica mjenjača: Shimano ST-R7170
Prednji mjenjač: Shimano FD- R7150, 105 Di2
Stražnji mjenjač: Shimano RD-R7150, 105 DI2 12s
Kazeta: R7100 11/34
Sklop: R7100 52/36
Duljina pogona prema veličini bicikla
XS/S: 170 mm
M: 172,5 mm
L: 175 mm
Shimano 12s 7100 lanac
ODRŽAVANJE POGONA
Redovito servisirajte pogon, posebno ako vozite u teškim uvjetima (mokre i/ili nečiste ceste).
Redovito održavanje produljuje vijek trajanja pogona.
Potrebno je redovito provjeravati lanac pomoću našeg indikatora pohabanosti lanca,
koji je dostupan na našim internetskim stranicama.
ŽIVOTNI VIJEK POGONA
Prilikom kupnje bicikla važno je uzeti u obzir trošak njegova servisiranja, posebno što se tiče pogona.
Iznosi u nastavku su prosječni i navedeni su kako biste imali opću predodžbu o tome što očekivati. Naravno, oni će varirati ovisno o tome kako brinete o pogonu.
Prosječni životni vijek dobro održavanog lanca je 5 000 km.
Prosječni životni vijek kazete je 10 000 - 12 000 km.
Slabo održavani lanac može preskakati, što može oštetiti okvir bicikla.
Disk kočnice
Shimano 105 disk kočnice s diskovima od RTCL800 160 mm sprijeda i 140 mm straga.
Kočnice Shimano 105 su hidrauličke. To omogućuje progresivno, snažnije kočenje nego kod hidrauličkih kočnica koje se pokreću sajlom.
Kočnice ćete morati učvrstiti. Samo kočite postupno 20 puta na niskoj brzini (20 km/h), a zatim ponovite na 30 km/h. Pazite da razradite obje kočnice.
Razrađivanje stvara više trenja između diska i pakne kočnice.
Održavanje hidraulične kočnice
Hidraulične kočnice rade pomoću zatvorenog kruga između ručice kočnice i čeljusti.
Imaju bužir za održavanje brtvljenja.
S vremenom ćete primijetiti normalni gubitak tlaka u bužirima, što dovodi do smanjenja učinkovitosti kočenja. Kad je ručica kočnice premekana ili se zaustavlja uz sam upravljač, potrebno je odzračiti sustav. Za ovo su potrebni posebni alati i znanje.
UPOZORENJE I PODEŠAVANJE
Pozor: nikad ne stišćite kočnice ako kotač nije pričvršćen jer to može dovesti do toga da se pakne kočnica zalijepe jedna za drugu.
Ako rotor dodiruje pakne, ovako ćete poravnati kotač i čeljust:
- Otpustite osovinu kotača
- Snažno zakočite i istovremeno zategnite osovinu
- Ako rotor još uvijek dodiruje kočnice, učinite istu stvar i otpustite čeljust
- Ako ne možete riješiti problem, posjetite neki od naših servisa.
SWISS SIDE HADRON CLASSIC 470 KOTAČI
Kotači SWISS SIDE HADRON CLASSIC 470 su tubeless ready, dizajnirani tako da nude optimalan omjer izdržljivosti vožnje i aerodinamičnosti uz cijevi od 25 mm i 28 mm.
Najveći preporučeni tlak: 7 mm
Težina po paru: 1600 g
CONTINENTAL GP 5000 S TLR GUMA
Vozite brže, udobnije i uz veću otpornost na puknuće uz gume Continental GP5000 S tubeless ready
700 x 28C: tlak između 4 i 6,5 bara
280 g
TUBELESS ILI ZRAČNICA
Savjetujemo da gume prebacite na tubeless pomoću tubeless ventila koji je dostupan s biciklom.
Tubeless gume su udobnije i učinkovitije, a mogu se same popraviti u slučaju manjih bušenja.
Naravno, u setu za popravak uvijek nosite zračnicu, za slučaj da vam se guma malo više probuši.
Položaj
karbonska cijev sjedala -15 mm RCR
140 mm Decathlon sjedalo kratkog nosa za stabilnost i manji pritisak na mekano tkivo.
Težina: 250 g
Pedale
Dostupan bez pedala
KOJU VELIČINU ODABRATI?
Pogledajte tablicu geometrije okvira bicikla.
Ako ste između veličina, bolji je manji bicikl ako želite više dinamičnosti i živahnosti. Međutim, ako želite udobnost tijekom vožnji na većim udaljenostima, veći bicikl puno je bolji.