Sakrij filtere
Filteri 0
Poredaj po:
Filteri 0
Nova ambicija, novo pozicioniranje, novi identitet

Svi smo iznimno uzbuđeni i ponosni što s vama možemo podijeliti novo poglavlje Decathlona.

To će poglavlje pomoći mnogim ljudima diljem svijeta da iskuse čuda sporta. U Decathlonu vjerujemo da sport ima ključnu ulogu u društvima jer im pomažu da budu zdravija i sretnija. Sport nam pomaže da se ponovno povežemo sa svojom ljudskosti, planetom i svojom tjelesnom snagom. Stoga smo zastali na trenutak i zapitali se tko zapravo želimo biti i zašto postojimo kao organizacija. U tu svrhu stvorili smo novu strategiju kako bismo konkretno razvili mnoge aspekte svojeg poslovanja. To uključuje ponovno stvaranje korisničkog iskustva, ubrzavanje prema cilju održivosti i sveobuhvatnu modernizaciju naše tvrtke.

Decathlon svoju ponudu čini jednostavnijom za razumijevanje, a istovremeno pruža najbolju opremu, ispunjavajući potrebe svih kupaca. Usredotočeni smo na stvaranje najboljeg sportskog iskustva za sve, bez obzira na to smatrate li da se sport odnosi na izvedbu i rekorde ili ostati fit i zdrav. U tu svrhu, sportska inovacija u samom je središtu Decathlona.

Decathlon SportsLab povezuje znanost, inženjerstvo, dizajn i strast te stalno proučava ljudsko tijelo u pokretu.

Naš plan

Novi logo,
koji vas inspirira

Počinjemo našu transformaciju s novim logotipom koji će vas inspirirati. Ovaj simbol predstavlja našu posvećenost osvježavanju i inovacijama kako bismo vam pružili još bolje iskustvo kupovine.

Promjena web trgovine

Nastavljamo s promjenama na našoj web trgovini kako bismo je učinili još privlačnijom i korisnijom za vas. Očekujte novi izgled koji će vam olakšati pronalaženje i kupovinu proizvoda iz udobnosti vašeg doma.

Osvježene fizičke trgovine

U nekom nadolazećem periodu, postojeće trgovine će se mijenjati kako bi se još bolje prilagodile vašim potrebama. Uživajte u poboljšanom ambijentu dok istražujete našu široku ponudu proizvoda.

Novi doživljaj u budućim trgovinama

Sve buduće trgovine bit će otvorene u potpuno novom ruhu, osmišljene s vama na umu. Pripremite se za nezaboravno iskustvo kupovine koje će odražavati našu posvećenost kvaliteti i inovacijama koje želite.

Ono što je započelo kao san prijatelja sada je globalna tvrtka s više od 100.000 članova tima i više od 1700 trgovina u 70 zemalja, pri čemu nudi sportsku opremu za 80 sportova. Sportska robna marka namijenjena početnicima i naprednima podjednako.

Radi našeg mentalnog i fizičkog zdravlja, svijet treba sport više nego ikad. U sklopu našeg North Stara, imamo prekrasan cilj, Move People Through the Wonders of Sport.

Ove riječi imaju mnogo važnih značenja.

Move fizički pomagati ljudima da žive aktivnim načinom života, emocionalno pomagati donoseći radost u živote ljudi i održavanje veza te bihevioralno pomagati kako bi ljudi usvojili održivija ponašanja.

People dostupno svim ljudima, na svim razinama. Od početnika do naprednih elita. Danas imamo tehnologiju koja nam omogućuje proizvodnju konkurentnih proizvoda svjetske klase.

Wonders of Sport pružaju čaroliju koja vam omogućuje da radite stvari na svoj način, uzbuđenje u sudjelovanju ili izvedbi, mi vam približavamo sport na vaš uključiv način.

Prvo je korisničko iskustvo, koje mora ići dalje od proizvoda i uključiti kupce u poticajan i potpun doživljaj. Razvijat ćemo svaku dodirnu točku, stvarajući potpuno nove, kako bismo svoje klijente poveli na nezaboravno putovanje.

Sljedeće je održivost. Stvaramo nove kružne poslovne modele, redizajniramo svaki pojedini proizvod imajući na umu njegov utjecaj na okoliš, inoviramo proizvodni proces i koristimo uzbudljive nove obnovljive materijale. Sve navedeno vraća se na našu nepokolebljivu predanost smanjenju našeg utjecaja na zajedničkom igralištu, kako bi ljudi mogli uživati u sportovima dugo u budućnost.

Treće je modernizacija, racionalizacija i digitalizacija cjelokupnog modela. Mi smo sveobuhvatna tvrtka – to nas čini jedinstvenima. Transformiramo sve od postupka stvaranja ideje i proizvodnje, sve do upotrebe i ponovne uporabe naših proizvoda. To će nam pomoći da postanemo fleksibilniji, agilniji i reaktivniji prema potrebama svijeta oko nas.

Ništa od toga nije moguće bez našeg ključnog prioriteta – naših ljudi. Želimo da naši suigrači doprinesu našoj zajedničkoj svrsi kako bismo svijet učinili sretnijim i zdravijim mjestom.

To će biti nasljeđe Decathlona: move people through the wonders of sport svima kroz velikodušnost, domišljatost i strast naših suigrača.

Barbara Martin-Coppola, CEO Decathlon United: „Danas je poseban trenutak u povijesti i budućnosti Decathlona. Svijet treba sport sada više nego ikad. Sport zbližava ljude i pomaže u poboljšanju njihovog fizičkog i mentalnog zdravlja. U Decathlonu želimo imati pozitivan utjecaj na ljude, društvo i tim planeta, pokrenut ćemo sport. Ponosan sam što zajedno sa suigračima radimo na misiji North star – našeg pola koji određuje smjer i ambicije. Nevjerojatno je gledati kako se naša raznolika zajednica okuplja kako bi proslavila ono što nas čini posebnima: osnaživanje svakog pojedinca da se bavi sportom pod vlastitim uvjetima. Uvjeren sam da će se naša ambiciozna strategija i poslovni modeli koji se razvijaju ostvariti, da će Decathlon biti na čelu svog područja kao jedinstvena i pouzdana sportska oznaka."

Naš novi identitet robne marke

Novi logotip sastoji se od dva elementa, našeg verbalnog žiga i našeg novog simbola, poznatog kao orbita. Predstavljajući planinu, jedro, val ili čak otkucaje srca, vrh na kraju orbite zatvara kretanje prema novim visinama.

Simbol otvorenosti, novi logotip Decathlona svima omogućuje da ga shvate onako kako žele: bilo da se radi o pristupačnosti, visokoj učinkovitosti, inovaciji ili pozitivnom utjecaju na okoliš.

Naša nova nijansa plave živopisna je i puna energije te predstavlja kredibilitet Decathlona kao sportske robne marke. Ali naš novi identitet robne marke nadilazi naš novi logotip.

Izgrađen na modularnosti, identitet naše robne marke odražavat će našu višestruku specijalizaciju, dopirući do više ljudi, od početnika do naprednih. Donijet će radost, emocije i prenijeti snažne vrijednosti uključivosti.

Ready To Play?

Pitanje koje postavlja jest: Ready To Play?

To je poziv kolegama, kupcima i svijetu da prigrle ono što svi imamo u sebi, što osjećamo od dana kada smo se rodili.

Nije važno koliko imate godina, koliko ste bogati, koliko ste snažni ili u kakvoj ste formi.
To vas pokreće kroz sport i život, s više energije i uživanja.
Ništa vas ne bi smjelo usporavati, a zajedno s Decathlonom i našom predanošću stvaranju sporta za sve, ništa neće.
Dakle, Ready To Play?