LINIJA RCR
Asortiman RCR prava je poslastica za bicikliste koji žele kompletan bicikl bez kompromisa. Kod ovog bicikla performanse su bile prioritet. Poprečni presjeci svake cijevi izračunati su tako da budu što učinkovitiji u glavnim kutovima vjetra (-15°/+15°).
Ovaj bicikl spada u kategoriju laganih aero bicikala, nudeći savršenu ravnotežu težine, krutosti i aerodinamičnosti, što rezultira iznimnim biciklom. Ako tražite bicikl za dobivanje utrka, ne tražite dalje od RCR-a!
RAZLIKA IZMEĐU BICIKLA RCR I RCR PRO
Ono što čini karbonski okvir je njegova geometrija, oblik i raspored. Raspored je način na koji se spajaju karbonska vlakna. Nemaju sva vlakna ista svojstva.
Na okviru bicikla RCR koristimo visokomodulirana vlakna.
Za RCR PRO odabrali smo iznimna vlakna koja bicikl čine krućim u područjima koja su pod najvećim opterećenjem i koja smanjuju težinu.
RCR PRO spreman je za utrke na najvišoj razini.
DETALJNIJI POGLED NA OKVIR
Težina okvira RCR Pro 800 g (obojeni) u veličini M
Težina vilice RCR 380 g (obojeno) u veličini M
Okvir za gume širine do 33 mm.
Moguća su manja odstupanja u težini ovisno o boji (+/- 50 g)
Napomena: Karbonski okviri ne smiju se pričvrstiti na gornju cijev, cijev sjedala i donju cijev obujmicom (stalak na servisu, nosač bicikla). Karbon je veoma krut materijal, ali ne podnosi kompresiju.
UPRAVLJAČKO MJESTO
Pametno smo integrirali dijelove ležaja vilice tako da se biciklom RCR glatko upravlja, dok je istovremeno jednostavan za održavanje.
Kombinacija DEDA x VAN RYSEL za aerodinamiku, ergonomiju i krutost:
XXS 90 x 380
XS 90 x 380
S 90 x 400
M 100 x 400
L 110 x 400
XL 120 x 400
SKLOP SRAM RIVAL I MJERAČ SNAGE QUARQ
Bicikl RCR je opremljen grupom SRAM Force eTap AXS i mjeračem snage Quarq. Biciklisti moraju imati uređaj za mjerenje snage kako bi poboljšavali vožnju.
Ukupna težina pogona: 2400 g sa senzorom
Elektronički sklop ima dvije odvojene baterije (jednu na svakom mjenjaču). Možete koristiti aplikaciju SRAM za postavljanje bicikla i pregled podataka s vožnji.
Pogon SRAM FORCE eTap AXS
Ručica mjenjača: RED AXS HRD E1
Prednji mjenjač: RED AXS E1
Stražnji mjenjač: RED AXS E1 MAX 36T
Kazeta: Red XG 1290 10-33
Osovina pogona: RED AXS PM 48/35T
Kućište: SRAM DUB BB86 CERAMIQ
Osovina pogona: FC SRAM RED AXS E1 PM 48/35T
Duljina pgona u skladu s veličinom
XS 165 mm
S 170 mm
M 172,5 mm
L 175 mm
Lanac:
SRAM RED E1
Elementi SRAM jednostavno je za zamijeniti, s kompatibilnim asortimanima Red i Force.
ODRŽAVANJE POGONA
Redovito servisirajte pogon, posebno ako vozite u teškim uvjetima (mokre i/ili nečiste ceste).
Redovito održavanje produljuje vijek trajanja pogona.
Potrebno je redovito provjeravati lanac pomoću našeg indikatora pohabanosti lanca,
koji je dostupan na našim internetskim stranicama.
ŽIVOTNI VIJEK POGONA
Prilikom kupnje bicikla važno je uzeti u obzir trošak njegova servisiranja, posebno što se tiče pogona.
Iznosi u nastavku su prosječni i navedeni su kako biste imali opću predodžbu o tome što očekivati. Naravno, oni će varirati ovisno o tome kako brinete o pogonu.
Prosječni životni vijek dobro održavanog lanca je 5 000 km.
Prosječni životni vijek kazete je 10 000 - 12 000 km.
Slabo održavani lanac može preskakati, što može oštetiti okvir bicikla.
Disk kočnice
Disk kočnice Red D2 s diskovima od 160 mm sprijeda i 140 mm straga.
Kočnice SRAM Red su hidraulične. To vam omogućuje progresivno i snažnije kočenje od kočnica sa sajlom.
Kočnice ćete morati razraditi. Samo kočite postupno 20 puta na niskoj brzini (20 km/h), a zatim ponovite na 30 km/h. Pazite da razradite obje kočnice.
Razrađivanje stvara više trenja između diska i pakne kočnice.
Održavanje hidraulične kočnice
Hidraulične kočnice rade pomoću zatvorenog kruga između ručice kočnice i čeljusti.
Imaju bužir za održavanje brtvljenja.
S vremenom ćete primijetiti normalni gubitak tlaka u bužirima, što dovodi do smanjenja učinkovitosti kočenja. Kad je ručica kočnice premekana ili se zaustavlja uz sam upravljač, potrebno je odzračiti sustav. Za ovo su potrebni posebni alati i znanje.
UPOZORENJE I PODEŠAVANJE
Pozor: nikad ne stišćite kočnice ako kotač nije pričvršćen jer to može dovesti do toga da se pakne kočnica zalijepe jedna za drugu.
Ako rotor dodiruje pakne, ovako ćete poravnati kotač i čeljust:
- popustite čeljust kočnica
- snažno kočite i istodobno zategnite čeljust
- Ako problem ostaje, obratite se najbližoj trgovini.
Kotači Zipp 353 NSW
Uz oblik stijenke od 45 mm 353 NSW omogućuje brzu vožnju na svakom terenu zahvaljujući modernoj aerodinamičnoj učinkovitosti i iznimnoj stabilnosti pri bočnom vjetru.353 NSW Zippov je najlaganiji tubeless kotač dosad, što ga čini ultimativnim oružjem za uživanje u vožnji . Težina: 1308 g
https://www.sram.com/fr/zipp/models/wh-353-ntld-a1
Guma Continental GP 5000 S TR
Cestovna guma Continental Grand Prix 5000 S TR je brža i lakša te ima snažnije bočne stijenke od prethodne gume GP 5000. Vozite brže, udobnije i s još većom otpornošću na puknuće.
700x28: tlak između 3 i 5 bara
280 g
TUBELESS ILI ZRAČNICA
Savjetujemo da gume prebacite na tubeless pomoću tubeless ventila koji je dostupan s biciklom.
Tubeless gume su udobnije i učinkovitije, a mogu se same popraviti u slučaju manjih bušenja.
Naravno, u setu za popravak uvijek nosite zračnicu, za slučaj da vam se guma malo više probuši.
Položaj
Karbonska cijev sjedala RCR (mm)
Dimenzije u skladu s veličinom bicikla: XS:316
S: 331
M: 356
L/XL: 406
Sjedalo Fizik Argo 00
Ova trkaća sjedala, osmišljena u suradnji s profesionalnim vozačima, imaju kraći nos za dobru stabilnost i ublažavanje pritiska.
Težina: 144 g (140 mm)
Pedale
Dostupan bez pedala
KOJU VELIČINU ODABRATI?
Pogledajte tablicu geometrije okvira bicikla.
Ako ste između veličina, bolji je manji bicikl ako želite više dinamičnosti i živahnosti. Međutim, ako želite udobnost tijekom vožnji na većim udaljenostima, veći bicikl puno je bolji.
VAŽNO/SIGURNOST
Kotači ZIPP ne sadrže kuke koje drže gume u obruču.
Tlak zadržava gume uz obruč.
Pažnja: Slijedite preporučeni tlak i ne prelazite 5 bara kako guma ne bi iskočila