LINIJA RCR
Asortiman RCR prava je poslastica za bicikliste koji žele kompletan bicikl bez kompromisa. Kod ovog bicikla performanse su bile prioritet. Poprečni presjeci svake cijevi izračunati su tako da budu što učinkovitiji u glavnim kutovima vjetra (-15°/+15°).
Bicikl spada u laganu kategoriju: optimalan balans lakoće, krutosti i aerodinamike za izniman bicikl.
Ako želite bicikl za pobjede, tu je RCR
RAZLIKA IZMEĐU BICIKLA RCR I RCR PRO
Ono što čini karbonski okvir je njegova geometrija, oblik i raspored. Raspored je način na koji se spajaju karbonska vlakna. Nemaju sva vlakna ista svojstva.
Na okviru bicikla RCR koristimo visokomodulirana vlakna. Za RCR PRO smo odabrali iznimna vlakna koja bicikl čine krućim u područjima koja su pod najvećim opterećenjem i koja smanjuju težinu.
RCR PRO spreman je za utrke na najvišoj razini.
DETALJNIJI POGLED NA OKVIR
Težina okvira RCR Pro 790 g (obojeni) u veličini M
Težina vilice RCR 380 g (obojeno) u veličini M
Okvir za gume širine do 32 mm.
Mogu postojati varijacije u težini ovisno o boji (+/- 50 g).
NAPOMENA: Karbonski okviri ne smiju se pričvrstiti na gornju cijev, cijev sjedala i donju cijev obujmicom (stalak na servisu, nosač bicikla). Karbon je veoma krut materijal, ali ne podnosi kompresiju.
NEKOLIKO ZAVRŠNIH OBRADA ZA ODABRATI
Ovisno o grupi i konfiguraciji kotača, u ponudi imamo različite završne obrade tako da možete odabrati svoj stil i voziti na modelu vlastite izrade. Okviri RCR i Pro dolaze uz završnu obradu od sirovog karbona s mat lakom. To znači da su karbonska vlakna vidljiva jer nisu prekrivena bojom. Svaki dio okvira je jedinstven jer je 450 dijelova ručno laminirano u kalupima, a osim tehničkog aspekta, to može uštedjeti do 100 g.
UPRAVLJAČKO MJESTO
Pametno smo integrirali dijelove ležaja vilice tako da bicikl RCR glatko upravlja dok je istovremeno jednostavan za održavanje.
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: lula je lagana, ali kruta
XS: 80 mm
S: 90 mm
M: 100 mm
L: 110 mm
XL: 120 mm
Upravljač DEDA SUPERZERO RS (karbon)
Deda mjere uzete su od krajeva (npr.: upravljač od 400 m izmjeren između osovina = upravljač od 420 mm Deda)
Širina između osovina:
XS/S: 400 mm
M/L: 420 mm
XL: 440 mm
GRUPA SHIMANO ULTEGRA DI2 + SENZOR SNAGE INPEAK
Ovaj RCR je opremljen potpunom grupom SHIMANO ULTEGRA DI2 12S. Biciklisti moraju imati uređaj za mjerenje snage kako bi poboljšavali vožnju. Odabrali smo senzore INPEAK zbog pouzdanosti i izvrsne preciznosti.
U ovom slučaju, Inpeak Powercrank-E single (lijeva ručica)
https://www.inpeak.pl/fr/sklep/capteur-de-puissance-powercrank-e-single-custom/
Ukupna težina pogona: 2717 g
POGON SHIMANO ULTEGRA 12S
Ručica mjenjača: SHIMANO ULTEGRA R 8170
Prednji mjenjač: SHIMANO ULTEGRA R8150
Stražnji mjenjač: SHIMANO ULTEGRA R 8150 (34 T Max)
Kazeta: SHIMANO ULTEGRA R8100 11/34
Osovina pogona: SHIMANO ULTEGRA R8100 52/36
Dužina poluge u skladu s veličinom bicikla
XS/S: 170 mm
M: 172,5 mm
L: 175 mm
Lanac SHIMANO 12S
ODRŽAVANJE POGONA
Redovito servisirajte pogon, posebno ako vozite u teškim uvjetima (mokre i/ili nečiste ceste).
Redovito održavanje produljuje vijek trajanja pogona.
Potrebno je redovito provjeravati lanac pomoću našeg indikatora pohabanosti lanca,
koji je dostupan na našim internetskim stranicama.
ŽIVOTNI VIJEK POGONA
Prilikom kupnje bicikla važno je uzeti u obzir trošak njegova servisiranja, posebno što se tiče pogona.
Iznosi u nastavku su prosječni i navedeni su kako biste imali opću predodžbu o tome što očekivati. Naravno, oni će varirati ovisno o tome kako brinete o pogonu.
Prosječni životni vijek dobro održavanog lanca je 5 000 km.
Prosječni životni vijek kazete je 10 000 - 12 000 km.
Slabo održavani lanac može preskakati, što može oštetiti okvir bicikla.
Disk kočnice
Disk kočnica SHIMANO ULTEGRA RTCL 800 s diskovima od 160 mm sprijeda i straga.
Disk kočnice ULTEGRA su hidraulične. To pruža progresivnije i snažnije kočenje u odnosu na hidrauličke kočnice sa sajlom
Ove kočnice morat ćete razraditi. Samo kočite postupno 20 puta na niskoj brzini (20 km/h), a zatim ponovite na 30 km/h. Pazite da razradite obje kočnice.
Razrađivanje stvara više trenja između diska i pakne kočnice.
Održavanje hidraulične kočnice
Hidraulične kočnice rade pomoću zatvorenog kruga između ručice kočnice i čeljusti.
Imaju bužir za održavanje brtvljenja.
S vremenom ćete primijetiti normalni gubitak tlaka u bužirima, što dovodi do smanjenja učinkovitosti kočenja. Kad je ručica kočnice premekana ili se zaustavlja uz sam upravljač, potrebno je odzračiti sustav. Za ovo su potrebni posebni alati i znanje.
UPOZORENJE I PODEŠAVANJE
Pozor: nikad ne stišćite kočnice ako kotač nije pričvršćen jer to može dovesti do toga da se pakne kočnica zalijepe jedna za drugu.
Ako rotor dodiruje pakne, ovako ćete poravnati čeljust:
- kočite snažno i istodobno zategnite čeljusti
- ako problem ostaje, javite se u najbližu trgovinu.
SWISS SIDE HADRON² 500 CLASSIC KOTAČI
Prema iskustvu u F1, Swiss Side kombinira inženjerstvo s najboljim komponentama za kotače s najboljim performansama na tržištu. Jamče minimalno povlačenje uz stabilnost na vjetru.
SWISS SIDE HADRON² 500 CLASSIC Hyperglide
Vrhunski ležajevi od nehrđajućeg čelika
Swiss Side 370 nabe
Dubina: 50 mm
Unutarnja širina:20 mm
Težina: 1640 g
CONTINENTAL GP 5000 S TLR GUMA
Vozite brže, udobnije i uz veću otpornost na puknuće uz gume Continental GP5000 S tubeless ready
700 x 28C: tlak između 4 i 6,5 bara
280 g
TUBELESS ILI ZRAČNICA
Savjetujemo da gume prebacite na tubeless pomoću tubeless ventila koji je dostupan s biciklom.
Tubeless gume su udobnije i učinkovitije, a mogu se same popraviti u slučaju manjih bušenja.
Naravno, u setu za popravak uvijek nosite zračnicu, za slučaj da vam se guma malo više probuši.
Položaj
Karbonska cijev sjedala RCR (mm)
Dimenzije u skladu s veličinom bicikla:
XXS: 271
XS: 316
S: 331
M: 356
L/XL: 406
Sjedalo FIZIK ARGO VENTO R5 ili sjedalo FIZIK ANTARES R5, ovisno o verziji. Ova trkaća sjedala, osmišljena u suradnji s profesionalnim vozačima, imaju kraći nos za dobru stabilnost i ublažavanje pritiska.
Težina: 225 g (140 mm)
Pedale
Dostupan bez pedala
KOJU VELIČINU ODABRATI?
Pogledajte tablicu geometrije okvira bicikla.
Ako ste između veličina, bolji je manji bicikl ako želite više dinamičnosti i živahnosti. Međutim, ako želite udobnost tijekom vožnji na većim udaljenostima, veći bicikl puno je bolji.