NOVI EDR PROGRAM
EDR označava EnDuRance. EDR je nova linija bicikala Van Rysel. Ne miješajte izdržljivost s brzinom S tim se izazovom susreo naš tim. EDR okvir savršeno je rješenje za sve natjecatelje koji traže bicikl kojim se lako upravlja na svim terenima.
Savršena kombinacija krutosti, male težine i udobnosti.
EDR OKVIR I VILICA
Težine 890 g (u veličini M), EDR okvir i vilica s vlaknima visokog modula nude sjajnu krutost koju ćete osjetiti svaki put kad imate potrebu za brzinom.
Težina vilice: 382 g
Orijentacija vlakana zadovoljava najzahtjevnije natjecatelje na brdovitim rutama i brdskom terenu. Ispunjava sve zahtjeve vrhunskih vozača.
Osovina pogona Press-fit 86 i Di2 kompatibilan okvir.
POGON SRAM RIVAL I MJERAČ SNAGE QUARQ
Bicikl sadrži pogon SRAM RIVAL ETAP AXS s mjeračem snage QUARQ. Mjerač snage potreban je za planiranje treninga i brže kretanje.
Ukupna težina pogona: 3045 g s mjeračem snage
Elektronički pogon ima dvije odvojene baterije (po jednu za svaki mjenjač). Upotrijebite aplikaciju SRAM Connect za konfiguraciju bicikla i pregled podataka o vožnji.
POGON SRAM RIVAL
Ručica mjenjača: RIVAL ETAP AXS D1
Prednji mjenjač: RIVAL ETAP AXS D1
Stražnji mjenjač: RIVAL ETAP AXS D1 MAX 36T
Kazeta: RIVAL XG 1250 D1 10-36 (10,11,12,13,15,17,19,21,24,28,32,36)
Pogon: RIVAL D1 DUB PM 48/35T
Duljina pogona prema veličini
2XS/XS: 165 mm
S: 170 mm
SRAM RIVAL lanac
SRAM dijelovi lako se zamijene i kompatibilni su s asortimanima FORCE i RIVAL.
DISK KOČNICE
SRAM RIVAL disk kočnice s prednjim rotorima od 160 mm i stražnjim rotorima od 140 mm.
Disk kočnice SRAM RIVAL hidraulične su za snažnije i progresivnije kočenje u odnosu na hidro/mehaničke kočnice.
Potrebno ih je ugraditi. Kočite 20 puta na manjoj brzini (20 km/h) te stišćite i ponavljajte na 30 km/h. Potrebno je to ponoviti na obje kočnice.
Tako će pakne kočnica prionuti uz rotor.
KOTAČI FULCRUM RACING 3 DB TUBELESS (1)
Racing 3 DB sadrži cijeli niz vrhunske tehnologije. Dizajniran je kako bi poboljšao vašu izvedbu u širokom rasponu situacija, postavljajući nove standarde za zadovoljstvo i pouzdanost.
Kotrlja se iznimno glatko zahvaljujući ležajevima s konusom i šalicom uz udobnost s čeličnim žbicama koje nude 25% veću apsorpciju udara od Racing Zero.
KOTAČI FULCRUM RACING 3 DB TUBELESS (2)
Širina obruča: Sprijeda: 23,8 mm
Vrsta kotača: tubeless
Visina obruča: 28 mm
Težina po paru: 1660 g
Prednje žbice: 21 (7 lijevo - 14 desno)
Stražnje žbice: 21 (14 lijevo - 7 desno)
Ležajevi: Sustav s konusom i šalicom. Podesivo.
Naba: aluminij s aluminijskom oversize prirubnicom
Kranz: Shimano Sram 10/11 brzina
Najveća težina korisnika: 109 kg
GUME HUTCHINSON FUSION 5
Veličina: 700 x 25 C
Nakon dvije godine istraživanja, tim HUTCHINSON osmislio je spoj ElevenSTORM® koji ispunjava pet kriterija gume: grip, performanse, izdržljivost, otpornost na puknuće i udobnost.
Ova je verzija savršena za bicikliste koji žele voziti brzo i daleko. Uz podlogu Kevlar® osigurava otpornost na puknuće za više od 4000 km
Tubeless ready
VELIČINA GUME
Okvir za gume do 28 mm
LULA I UPRAVLJAČ
Van Rysel Racing aluminijski okvir lagan je i čvrst.
Širina upravljača:
XXS/XS: 380 mm
S: 400 mm
Van Rysel Racing lula
XXS 60 mm
XS 70 mm
S 80 mm
SJEDALO / CIJEV SJEDALA
Žensko sjedalo Van Rysel Ergofit
VR karbonska cijev sjedala 27,2
PEDALE
S pedalama bez klipsera.
ODRŽAVANJE POGONA
Veoma je važno da redovito servisirate pogon, osobito ako vozite u teškim uvjetima (mokre i/ili prljave ceste).
Redovitim održavanjem vaš će pogon duže raditi ispravno.
Alat za provjeru lanca naći ćetena decathlon.hr.
VIJEK TRAJANJA POGONA
Prilikom kupnje bicikla i razmatranja odabira pogona, razmislite o troškovima održavanja.
Brojke u nastavku su prosječne i prikazuju opću ideju. Variraju ovisno o održavanju pogona.
Prosječan vijek trajanja dobro održavanog lanca je 5000 km.
Prosječan vijek trajanja kazete je 10 000 - 12 000 km.
Neodržavanje uzrokuje ispadanje lanca, što može oštetiti okvir.
ODRŽAVANJE KOČNICA
Hidrauličke kočnice imaju zatvoren krug između ručice mjenjača i čeljusti.
Crijevo osigurava zabrtvljenost kruga.
S vremenom će tlak u crijevu popustiti, što će uzrokovati manje učinkovito kočenje. Ako su kočnice premekane prilikom stiskanja ili ručice dodiruju upravljač, potrebno je zamijeniti sustav. Za to su potrebni posebni alati i stručno znanje.
UPOZORENJE I PRILAGODBA
UPOZORENJE: nikad ne stišćite kočnice bez kotača na mjestu jer pakne mogu zapeti.
Ako rotor dodiruje paknu, morate poravnati kotač i čeljust:
- odvojite osovinu kotača
- snažno zakočite i istodobno zategnite kotač
- ako se rotor i dalje trlja, popustite čeljust i ponovite postupak
- ako to ne riješi problem, posjetite prodavaonicu.