E-EDR AF ETHOS
E-EDR AF je dio asortimana "endurance". AF znači aluminijski okvir ("aluminium frame"). Bicikli u našem asortimanu "endurance" namijenjeni su za bicikliste čiji je prioritet užitak vožnje. Zahvaljujući aluminijskom okviru i motoru Mahle (3,5 kg) ovaj električni bicikl je i lagan i udoban. Radi vaše sigurnosti cijeli asortiman opremljen je hidrauličnim disk kočnicama, kao i gumama od 32 mm.
ŠTO JE E-BICIKL?
E-bicikli su trenutno u modi. E-biciklizam je i dalje biciklizam ‒ ne vozite se na mopedu.
Ali zahvaljujući varijabilnoj asistenciji, možete putovati dalje od uobičajenog i prihvatiti nove izazove. Kod e-bicikala se radi o užitku. Pomažu vam da svladate teške uspone, a da pritom imate dovoljno energije za nove! Postoji zakon koji ograničava brzinu e-bicikala na 25 km/h. Iznad ove brzine, asistencija se isključuje.
Koje su mogućnosti ovog bicikla?
Baterija Mahle i motor omogućuju 250 Wh trajanja baterije. Ako želite još više povećati domet baterije, morat ćete dodati vanjsku bateriju.
Odabrali smo uzorak ispitivača koji su vozili bicikl tijekom 6 mjeseci u različitim vremenskim uvjetima, uz različite uspone i s različitim stupnjevima asistencije kako bismo vam mogli dati najtočnije podatke o ovom biciklu.
Bicikl ima 3 stupnja asistencije.
KAKO FUNKCIONIRA EKSTENDER?
Ekstender je vanjska baterija koju na početku vožnje povežete s glavnom baterijom.
Kako se glavna baterija prazni, ekstender je počinje puniti gorivom.
Ekstender možete kupiti na našim internetskim stranicama.
ŠTO OČEKIVATI OD BATERIJE
- Marc: prelazi znatne udaljenosti (8000 km/godišnje)
Originalna baterija: 120 km - 1000 m uspona - Razine asist. 1 i 2 - prosječna brzina 24,7 km/h - Uz ekstender:163 km - 1500 m uspona - Razine asist. 1 i 2 - prosječna brzina 23,8 km/h - 24% baterije.Prazan ekstender.
- Diane: redovita biciklistica (3000 km godišnje)
Originalna baterija: 60 km - povećanje visine 354 m - razina asist. 2 - prosječna brzina 23,8 km/h. S ekstenderom baterije: 91 km - povećanje visine 1296 m - razina 2
ŠTO OČEKIVATI OD BATERIJE U PLANINAMA
- Patrick: redovite turističke vožnje (5000 km/godišnje) / živi u Alpama
Originalna baterija: 67 km - 1118 m uspona - prosječna brzina 26,2 km/h - Razine asist. 1 i 2
S ekstenderom:112 km - 2934 m uspona - prosječna brzina 23,4 km/h - Razine 1 i 2
- Sandrine:povremene turističke vožnje (2000 km/godišnje) / živi u Alpama
Originalna baterija: 40 km - 900 m uspona - prosječna brzina 20 km/h - Razina asist. 3
S ekstenderom:65 km - povećanje visine 1600 m - prosječna brzina 20 km/h - razina 3.
ŠTO TREBA ZNATI O BATERIJI
Kad baterija padne ispod 7%, bez obzira na stupanj asistencije, asistencija će pasti na vrlo nisku razinu tako da možete sigurno stići kući.
Trajanje baterije: 5 godina / 500 ciklusa punjenja. Nakon toga će imati nešto manji domet.
Baterija se ne može odvojiti i mora se puniti uključivanjem bicikla u struju.
Za potpuno punjenje potrebno je između 4 i 5 sati.
BICIKLISTIČKO RAČUNALO BC 900
Ovaj bicikl dostupan je s biciklističkim računalom BC 900. Ono je posebno osmišljeno za ovaj bicikl i savršen je način za interakciju s njim.
Računalo s GPS-om prikazuje razinu baterije, preostali domet i stupanj asistencije.
BC900 možete povezati s aplikacijom Decathlon Connect za više detalja na vožnjama.
Povezivanje
Sustav Mahle X35 ima Ant+ i Bluetooth tako da možete povezati svoj pametni telefon ili obično biciklističko računalo, ako ne želite koristiti BC900.
Aplikacija Mahle također omogućuje podešavanje postavki i pristup podacima o vožnjama.
Okvir i vilica
Okvir ima geometriju u endurance stilu. Sve na ovom biciklu osmišljeno je tako da možete maksimalno uživati u vožnji.
Varovi su glatko ispolirani na najvidljivijim spojevima kako bi bicikl bio elegantniji.
Vilica je od 100% karbona za izuzetno precizno upravljanje. Također ima bočne otvore za montažu za do 4 kg na svakoj strani.
Na nosaču tereta možete nositi do 10 kg ako ga odlučite postaviti.Kompatibilno s gumama do 700 x 35.
Koje su prednosti pogona s jednostrukim zupčanikom?
Pojava kazeta s 12 brzina otvara nove mogućnosti za jednostruki pogon.
Naravno, jednostavnost korištenja ostaje njihova glavna prednost. Ne treba zanemariti ni količinu težine koju ste uštedjeli bez mjenjača i sa samo jednim lančanikom.
Servis i održavanje su također puno jednostavniji. Osim toga, možete voziti 40 km/h ili se popeti na brdo bez potrebe za zamjenom lančanika.
Jednostruki pogoni osobito su dobri za električne bicikle.
Elektronički pogon Sram Apex AXS s jednostrukim zupčanikom
Ova verzija dostupna je s elektroničkom grupom Sram Apex AXS 1x 12 brzina sa sljedećim komponentama:
Sram Apex X1 42T pogon
Različite duljine poluge ovisno o veličini bicikla
XS 165 mm
S 170 mm
M 172.5 mm
L 175 mm
Kazeta: Sram XPLR PG 11-44 brzina (11-12-13-15-17-19-21-24-28-32-38-44)
Stražnji mjenjač: Sram Apex AXS (bežično elektroničko mijenjanje brzina)
Mjenjač: SRAM Apex AXS
Lanac: Sram Apex
Osovina pogona: osovina pogona DUB PressFit
ODRŽAVANJE POGONA
Redovito servisirajte pogon, posebno ako vozite u teškim uvjetima (mokre i/ili nečiste ceste).
Redovito održavanje produljuje vijek trajanja pogona.
Potrebno je redovito provjeravati lanac pomoću našeg indikatora istrošenosti lanca,
koji je dostupan na našim internetskim stranicama.
ŽIVOTNI VIJEK POGONA
Prilikom kupnje bicikla važno je uzeti u obzir trošak njegova servisiranja, posebno što se tiče pogona.
Iznosi u nastavku su prosječni i navedeni su kako biste imali opću predodžbu o tome što očekivati. Naravno, oni će varirati ovisno o tome kako brinete o pogonu.
Prosječni životni vijek dobro održavanog lanca je 5 000 km.
Prosječni životni vijek kazete je 10 000 - 12 000 km.
Slabo održavani lanac može preskakati, što može oštetiti okvir bicikla.
Disk kočnice
Disk kočnice Sram Apex s rotorima od 160 mm sprijeda i straga.
Kočnice Sram Apex su hidrauličke. To omogućuje progresivno, snažnije kočenje nego kod hidrauličkih kočnica koje se pokreću kabelom.
Kočnice ćete morati učvrstiti. Najprije napravite niz od 20 progresivnih kočenja pri maloj brzini (20 km/h), a zatim još jedan pri brzini od 30 km/h. Potrebno je temeljito prilagoditi obje kočnice.
To će omogućiti bolju trakciju između pakne i diska.
Održavanje hidraulične kočnice
Hidraulične kočnice rade pomoću zatvorenog kruga između ručice kočnice i čeljusti.
Imaju bužir za održavanje brtvljenja.
S vremenom ćete primijetiti normalni gubitak tlaka u bužirima, što dovodi do smanjenja učinkovitosti kočenja. Kad je ručica kočnice premekana ili se zaustavlja uz sam upravljač, potrebno je odzračiti sustav. Za ovo su potrebni posebni alati i znanje.
UPOZORENJE I PODEŠAVANJE
Pozor: nikad ne stišćite kočnice ako kotač nije pričvršćen jer to može dovesti do toga da se pakne kočnica zalijepe jedna za drugu.
Ako disk zapinje, slijedite ove upute za ponovno poravnanje kotača i čeljusti:
- Otpustite osovinu kotača
- Čvrsto zakočite i istovremeno zategnite osovinu kotača
- Ako disk ponovno zapinje, bit će potrebno ponoviti isto dok se ne otpusti čeljust
- Ako se problem nastavi, obratite se trgovini.
Kotači i gume
Kotači Van Rysel, posebno osmišljeni za električne bicikle.
Širina unutarnjeg obruča 19C
Prednja osovina 12x100
Specijalna stražnja osovina
Kotači tubeless-ready.
Pozor: uvijek sa sobom nosite kliješta od 17 mm kako biste mogli skinuti stražnji kotač ako se probuši guma!
Guma Van Rysel od 32 mm: savršena ravnoteža performansi i izdržljivosti. Očekujemo da će izdržati 6000 km u normalnim uvjetima cestovne vožnje.
UPRAVLJAČKO MJESTO
Upravljačko mjesto ženskog bicikla E-EDR AF u potpunosti je izrađeno od aluminija, s lulom i upravljačem Van Rysel.
Veličina lule varira ovisno o veličini bicikla:
XS 60 mm
S 70 mm
M 80 mm
L 90 mm
Veličina upravljača
XS 380 mm
S 380 mm
M 400 mm
L 400 mm
POLOŽAJ
Aluminijska cijev sjedala Van Rysel, promjera 27,2 mm
XS: 250 mm
S: 300 mm
M/L: 350 mm
Žensko sjedalo Van Rysel