LINIJA RCR
Asortiman RCR prava je poslastica za bicikliste koji žele kompletan bicikl bez kompromisa. Kod ovog bicikla performanse su bile prioritet. Poprečni presjeci svake cijevi izračunati su tako da budu što učinkovitiji u glavnim kutovima vjetra (-15°/+15°).
Ovaj bicikl spada u kategoriju laganih aero bicikala, nudeći savršenu ravnotežu težine, krutosti i aerodinamičnosti, što rezultira iznimnim biciklom. Ako tražite bicikl za dobivanje utrka, ne tražite dalje od RCR-a!
RAZLIKA IZMEĐU BICIKLA RCR I RCR PRO
Ono što čini karbonski okvir je njegova geometrija, oblik i raspored. Raspored je način na koji se spajaju karbonska vlakna. Nemaju sva vlakna ista svojstva.
Na okviru bicikla RCR koristimo visokomodulirana vlakna. Za RCR PRO smo odabrali iznimna vlakna koja bicikl čine krućim u područjima koja su pod najvećim opterećenjem i koja smanjuju težinu.
RCR PRO spreman je za utrke na najvišoj razini.
DETALJNIJI POGLED NA OKVIR
Okvir bicikla RCR teži 830 g (obojen) u veličini M
Okvir bicikla RCR Pro teži 790 g (obojen) u veličini M
Vilica bicikla RCR teži 380 g (obojen) u veličini M
Okvir je prikladan za gume širine do 33 mm.
Mogu postojati varijacije u težini ovisno o boji (+/- 50 g).
NAPOMENA: Karbonski okviri ne smiju se pričvrstiti na gornju cijev, cijev sjedala i donju cijev obujmicom (stalak na servisu, nosač bicikla). Karbon je veoma krut materijal, ali ne podnosi kompresiju.
NEKOLIKO ZAVRŠNIH OBRADA ZA ODABRATI
Ovisno o grupi i konfiguraciji kotača, u ponudi imamo različite završne obrade tako da možete odabrati svoj stil i voziti na modelu vlastite izrade. Okviri RCR i Pro dolaze uz završnu obradu od sirovog karbona s mat lakom. To znači da su karbonska vlakna vidljiva jer nisu prekrivena bojom. Svaki dio okvira je jedinstven jer je 450 dijelova ručno laminirano u kalupima, a osim tehničkog aspekta, to može uštedjeti do 100 g.
UPRAVLJAČKO MJESTO
Pametno smo integrirali dijelove ležaja vilice tako da bicikl RCR glatko upravlja dok je istovremeno jednostavan za održavanje.
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: lula je lagana, ali kruta
XS: 80 mm
S: 90 mm
M: 100 mm
L: 110 mm
XL: 120 mm
Upravljač DEDA SUPERZERO RS (karbon)
Deda mjere uzete su od krajeva (npr.: upravljač od 400 m izmjeren između osovina = upravljač od 420 mm Deda)
Širina između osovina:
XS/S: 400 mm
M/L: 420 mm
XL: 440 mm
GRUPA SRAM FORCE I MJERAČ SNAGE QUARQ
Bicikl RCR je opremljen grupom SRAM Force eTap AXS i mjeračem snage Quarq. Mjerač snage obavezan je za bicikliste koji žele planirati svoj trening kako bi im pomogao napredovati.
Ukupna težina pogona: 2920 g sa senzorom
Elektronički sklop ima dvije odvojene baterije (jednu na svakom mjenjaču). Možete koristiti aplikaciju SRAM za postavljanje bicikla i pregled podataka s vožnji.
Pogon SRAM Force
Ručica mjenjača: RIVAL ETAP AXS D2
Prednji mjenjač: FORCE ETAP AXS D2
Stražnji mjenjač: FORCE ETAP AXS D2 MAX 36T
Kazeta: FORCE XG 1270 D1 10-33
Pogon: FORCE D2 DUB PM 48/35T
Duljina pogona prema veličini
XS: 165
S: 170 mm
M: 172,5 mm
L/XL: 175 mm
Lanac SRAM FORCE
Dijelovi SRAM se mogu lako zamijeniti, a linije Force i Rival su kompatibilne.
ODRŽAVANJE POGONA
Redovito servisirajte pogon, posebno ako vozite u teškim uvjetima (mokre i/ili nečiste ceste).
Redovito održavanje produljuje vijek trajanja pogona.
Potrebno je redovito provjeravati lanac pomoću našeg indikatora pohabanosti lanca,
koji je dostupan na našim internetskim stranicama.
ŽIVOTNI VIJEK POGONA
Prilikom kupnje bicikla važno je uzeti u obzir trošak njegova servisiranja, posebno što se tiče pogona.
Iznosi u nastavku su prosječni i navedeni su kako biste imali opću predodžbu o tome što očekivati. Naravno, oni će varirati ovisno o tome kako brinete o pogonu.
Prosječni životni vijek dobro održavanog lanca je 5 000 km.
Prosječni životni vijek kazete je 10 000 - 12 000 km.
Slabo održavani lanac može preskakati, što može oštetiti okvir bicikla.
Disk kočnice
SRAM Force disk kočnice s rotorom od 160 mm sprijeda i 140 mm straga.
Kočnice SRAM Force su hidraulične. To vam daje progresivno i snažnije kočenje od kočnica sa sajlom.
Kočnice ćete morati razraditi. Samo kočite postupno 20 puta na niskoj brzini (20 km/h), a zatim ponovite na 30 km/h. Pazite da razradite obje kočnice.
Razrađivanje stvara više trenja između diska i pakne kočnice.
Održavanje hidraulične kočnice
Hidraulične kočnice rade pomoću zatvorenog kruga između ručice kočnice i čeljusti.
Imaju bužir za održavanje brtvljenja.
S vremenom ćete primijetiti normalni gubitak tlaka u bužirima, što dovodi do smanjenja učinkovitosti kočenja. Kad je ručica kočnice premekana ili se zaustavlja uz sam upravljač, potrebno je odzračiti sustav. Za ovo su potrebni posebni alati i znanje.
UPOZORENJE I PODEŠAVANJE
Pozor: nikad ne stišćite kočnice ako kotač nije pričvršćen jer to može dovesti do toga da se pakne kočnica zalijepe jedna za drugu.
Ako rotor dodiruje pakne, ovako ćete poravnati kotač i čeljust:
- popustite čeljust kočnica
- snažno kočite i istodobno zategnite čeljust
- Ako problem ostaje, obratite se najbližoj trgovini.
KOTAČI ZIPP 404 FIRECREST
Kotač 404 ZIPP je usavršen za povećane performanse. Kotač tubeless ready bez kukica od 100% karbona. Ima dubinu od 58 mm, baš kao i prethodna verzija, ali i prednost koju pruža nova naba ZR1, koja je uglađenija i stvara manje trenja kod freewheelinga.
Unutarnja širina od 23 mm za gume presjeka 28 mm. Tlak između 3 i 5 bara (maksimalno).
Težina po paru: 1470 g
GUME MICHELIN POWER CUP BLACK
Podignite svoje samopouzdanje s cestovnim gumama Michelin Power Cup za natjecanja i treninge. Ove gume koristi tim Cofidis za natjecanja. Izravno su inspirirane tehnologijom MotoGP, s brzinom i performansama.
Lagan i pouzdan zahvaljujući tehnologiji Michelin Aramid Shield i šasiji 3 x 120 TPI. Gripovi materijala Michelin GUM-X dobro prianjaju na cestu i održavaju stabilnost na suhom i mokrom terenu.
700x28: tlak između 3 i 5 bara
240 g
TUBELESS ILI ZRAČNICA
Savjetujemo da gume prebacite na tubeless pomoću tubeless ventila koji je dostupan s biciklom.
Tubeless gume su udobnije i učinkovitije, a mogu se same popraviti u slučaju manjih bušenja.
Naravno, u setu za popravak uvijek nosite zračnicu, za slučaj da vam se guma malo više probuši.
Položaj
RCR karbonska cijev sjedala -15 mm
FIZIK ARGO VENTO R5 sjedalo ili FIZIK ANTARES R5 sjedalo, ovisno o verziji. Ova trkaća sjedala, osmišljena u suradnji s profesionalnim vozačima, imaju kraći nos za dobru stabilnost i ublažavanje pritiska.
Težina: 225 g (140 mm)
Pedale
Dostupan bez pedala
KOJU VELIČINU ODABRATI?
Pogledajte tablicu geometrije okvira bicikla.
Ako ste između veličina, bolji je manji bicikl ako želite više dinamičnosti i živahnosti. Međutim, ako želite udobnost tijekom vožnji na većim udaljenostima, veći bicikl puno je bolji.
VAŽNO/SIGURNOST
Kotači ZIPP ne sadrže kuke koje drže gume u obruču.
Tlak zadržava gume uz obruč.
Slijedite preporučeni tlak i ne prelazite 5 bara kako guma ne bi iskočila