LINIJA RCR
Asortiman RCR prava je poslastica za bicikliste koji žele kompletan bicikl bez kompromisa. Kod ovog bicikla performanse su bile prioritet. Poprečni presjeci svake cijevi izračunati su tako da budu što učinkovitiji u glavnim kutovima vjetra (-15°/+15°).
Ovaj bicikl spada u kategoriju "laganih aero" bicikala, nudeći savršenu ravnotežu težine, krutosti i aerodinamičnosti, što rezultira iznimnim biciklom.
Ako želite bicikl za pobjede, tu je RCR
RAZLIKA IZMEĐU BICIKLA RCR I RCR PRO
Ono što čini karbonski okvir je njegova geometrija, oblik i raspored. Raspored je način na koji se spajaju karbonska vlakna. Nemaju sva vlakna ista svojstva.
Na okviru bicikla RCR koristimo visokomodulirana vlakna. Za RCR PRO smo odabrali iznimna vlakna koja bicikl čine krućim u područjima koja su pod najvećim opterećenjem i koja smanjuju težinu.
RCR PRO spreman je za utrke na najvišoj razini.
DETALJNIJI POGLED NA OKVIR
Okvir bicikla RCR teži 830 g (obojen) u veličini M
Okvir bicikla RCR Pro teži 790 g (obojen) u veličini M
Vilica bicikla RCR teži 380 g (obojen) u veličini M
Okvir je prikladan za gume širine do 33 mm.
Moguća su manja odstupanja u težini ovisno o boji (+/- 50 g).
UPRAVLJAČKO MJESTO
Pametno smo integrirali dijelove ležaja vilice tako da bicikl RCR glatko upravlja dok je istovremeno jednostavan za održavanje.
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: lula je lagana, ali kruta
XS: 80 mm
S: 90 mm
M: 100 mm
L: 110 mm
XL: 120 mm
Upravljač DEDA SUPERZERO RS (karbon)
Deda mjere uzete su od krajeva (npr.: upravljač od 400 m izmjeren između osovina = upravljač od 420 mm Deda)
Širina između osovina:
XS/S: 400 mm
M/L: 420 mm
XL: 440 mm
GRUPA SRAM RIVAL I MJERAČ SNAGE QUARQ
Bicikl RCR opremljen je sklopom SRAM Rival eTap AXS i senzorom Quarq. Mjerač snage obavezan je za bicikliste koji žele planirati svoj trening kako bi im pomogao napredovati.
Ukupna težina pogona: 3045 g s mjeračem snage
Elektronička grupa ima dvije odvojene baterije (jedna za svaki mjenjač). Možete koristiti aplikaciju SRAM za postavljanje bicikla i pregled podataka s vožnji.
POGON SRAM RIVAL
Ručica mjenjača: RIVAL ETAP AXS D1
Prednji mjenjač: RIVAL ETAP AXS D1
Stražnji mjenjač: RIVAL ETAP AXS D1 MAX 36T
Kazeta: RIVAL XG 1250 D1 10-36
Pogon: RIVAL D1 DUB PM 48/35T
Duljina poluge po veličini
XS/S: 170 mm
M: 172,5 mm
L: 175 mm
lanac SRAM RIVAL
Elementi SRAM jednostavni su za zamjenu jer su linije Force i Rival kompatibilne.
ODRŽAVANJE POGONA
Redovito servisirajte pogon, posebno ako vozite u teškim uvjetima (mokre i/ili nečiste ceste).
Redovito održavanje produljuje vijek trajanja pogona.
Potrebno je redovito provjeravati lanac pomoću našeg indikatora pohabanosti lanca,
koji je dostupan na našim internetskim stranicama.
ŽIVOTNI VIJEK POGONA
Prilikom kupnje bicikla važno je uzeti u obzir trošak njegova servisiranja, posebno što se tiče pogona.
Iznosi u nastavku su prosječni i navedeni su kako biste imali opću predodžbu o tome što očekivati. Naravno, oni će varirati ovisno o tome kako brinete o pogonu.
Prosječni životni vijek dobro održavanog lanca je 5 000 km.
Prosječni životni vijek kazete je 10 000 - 12 000 km.
Slabo održavani lanac može preskakati, što može oštetiti okvir bicikla.
Disk kočnice
Disk kočnice SRAM Rival s diskovima od 160 mm sprijeda i 140 mm straga.
Kočnice SRAM Rival su hidrauličke. To osigurava progresivno i snažnije kočenje od hidrauličkih kočnica koje se pokreću pomoću sajle. Ove kočnice morat ćete razraditi. Samo kočite postupno 20 puta na niskoj brzini (20 km/h), a zatim ponovite na 30 km/h. Pazite da razradite obje kočnice.
Razrađivanje stvara više trenja između diska i pakne kočnice.
Održavanje hidraulične kočnice
Hidraulične kočnice rade pomoću zatvorenog kruga između ručice kočnice i čeljusti.
Imaju bužir za održavanje brtvljenja.
S vremenom ćete primijetiti normalni gubitak tlaka u bužirima, što dovodi do smanjenja učinkovitosti kočenja. Kad je ručica kočnice premekana ili se zaustavlja uz sam upravljač, potrebno je odzračiti sustav. Za ovo su potrebni posebni alati i znanje.
UPOZORENJE I PODEŠAVANJE
Pozor: nikad ne stišćite kočnice ako kotač nije pričvršćen jer to može dovesti do toga da se pakne kočnica zalijepe jedna za drugu.
Ako rotor dodiruje pakne, ovako ćete poravnati kotač i čeljust:
- Otpustite osovinu kotača
- Snažno zakočite i istovremeno zategnite osovinu
- Ako rotor još uvijek dodiruje kočnice, učinite istu stvar i otpustite čeljust
- Ako ne možete riješiti problem, posjetite neki od naših servisa.
KOTAČI ZIPP 303S
Kotač 303 S od ZIPP-a ima najnovije tehnologije na tržištu. Kotač tubeless ready bez kukica od 100% karbona. Ima visinu profila od 45 mm, vrlo svestrani profil koji omogućuje biciklistima koji se utrkuju da pokriju sve terene. Unutarnja širina od 23 mm za gume presjeka 28 mm. Tlak između 2 i 5 bara (maksimalno).
Težina za par: 1530 g
GUME MICHELIN POWER CUP BLACK
Podignite svoje samopouzdanje s cestovnim gumama Michelin Power Cup za natjecanja i treninge. Ove gume koristi tim Cofidis za natjecanja. Izravno su inspirirane tehnologijom MotoGP, s brzinom i performansama.
Lagan i pouzdan zahvaljujući tehnologiji Michelin Aramid Shield i šasiji 3 x 120 TPI. Gripovi materijala Michelin GUM-X dobro prianjaju na cestu i održavaju stabilnost na suhom i mokrom terenu.
700x28: tlak između 4 i 6,50 bara
240 g
TUBELESS ILI ZRAČNICA
Savjetujemo da gume prebacite na tubeless pomoću tubeless ventila koji je dostupan s biciklom.
Tubeless gume su udobnije i učinkovitije, a mogu se same popraviti u slučaju manjih bušenja.
Naravno, u setu za popravak uvijek nosite zračnicu, za slučaj da vam se guma malo više probuši.
Položaj
karbonska cijev sjedala 15 mm RCR
145 mm Decathlon sjedalo kratkog nosa za stabilnost i manji pritisak na mekano tkivo.
Težina: 250 g
Pedale
Dostupan bez pedala
KOJU VELIČINU ODABRATI?
Pogledajte tablicu geometrije okvira bicikla.
Ako ste između veličina, bolji je manji bicikl ako želite više dinamičnosti i živahnosti. Međutim, ako želite udobnost tijekom vožnji na većim udaljenostima, veći bicikl puno je bolji.
VAŽNO/SIGURNOST
Kotači ZIPP ne sadrže kuke koje drže gume u obruču.
Tlak zadržava gume uz obruč.
Slijedite preporučeni tlak i ne prelazite 5 bara kako guma ne bi iskočila