Faze postizanja dinamičke ravnoteže
Djeca mlađa od četiri godine moraju naučiti kako kontrolirati svoje tijelo i kretati se u bilo kojem smjeru polako se gegajući na dvije noge. Sa 4 godine djeca znaju hodati stavljajući nogu ispred noge na gredi koja je jedan i pol puta šira od njihove noge. Sa 6 godina djeca mogu hodati na peti i stopalu na gredi koja je široka barem kao njihova stopala.
Psihomotorički razvoj:
Psihomotorički razvoj djeteta temelji se na genetici, motoričkim i psihomotoričkim vještinama.
Proizvod može utjecati na psihomotorički razvoj djeteta ako djeluje u motoričkoj domeni.
Ta motorička domena ima nekoliko glavnih dijelova: mapiranje tijela, dinamičku koordinaciju, ravnotežu, koordinaciju ruke i oka, fine motoričke vještine te vremensko i prostorno strukturiranje.
Shema tijela
Mapiranje tijela je slika koju dijete ima o svojem tijelu, što mu omogućuje savladavanje finijih pokreta, percepciju o svojem tijelu te, općenito, svijet o sebi. Prvo se razvija od osjećaja i aktivnosti (tijelo koje se osjeća aktivno je tijelo), a zatim se predstavlja i opisuje (crtanjem osobe).
Što je dijete aktivnije, mapiranje tijela je profinjenije te je time i aktivnost bolja.
Okulomotorička koordinacija
Koordinacija oko-ruka uključuje radnje koje pomažu kod usmjeravanja cijelog ili dijela tijela: najmlađa djeca prate veće predmete i veće ciljeve rukama, stopalima dok ne postignu potpunu kontrolu prstima: dodirivanje, uvlačenje perlica, pisanje.
Strukturiranje u vremenu i prostoru
Prostorno i vremensko strukturiranje uključuje sve što se odnosi na smještanje djeteta u vremenu (prije/poslije, ritmička aktivnost, dan/noće, godišnje doba itd.) i prostoru (sprijeda/straga, poviše/ispod, desno/lijevo itd.).
Korisničke informacije:
Ne spremajte izravno na pod. Za spremanje upotrijebite zaštitnu prostirku kako ne biste oštetili pod. Vanjski promjer: 90 cm
promjer površine za skakanje: 63 cm
Visina: 24 cm
Površina za skakanje: oko 3150 cm²