Ispitala djeca, certificirali stručnjaci
"Za provjeru učinkovitosti kompleta radili smo usporedne testove s 18 djece.
Devet od njih je koristilo set 20 minuta dva puta tjedno kroz dva mjeseca, a drugih devet nije. Rezultati su bili jasni: djeca koja su koristila proizvod poboljšala su ravnotežu puno više od onih koji ga nisu koristili."
Stvorite vlastitu kombinaciju
"S ovim setom djeca mogu pustiti mašti na volju i napraviti vlastitu kombinaciju. Mogu započeti s gredama ravno položenim na pod kako bi se osjećala sigurno. Zatim ih mogu sastaviti ili koristiti na zakrivljenim stranama kako bi povećali nestabilnost. Životinje im omogućuju stvaranje vlastite priče, tako da one preskaču ili love jedna drugu" Annabel, inženjerka proizvoda Baby Gym.
Specifikacije
Dužina grede: 700 mm
Dimenzije baze: 270 x 270 mm
Dimenzije seta u upotrebi (kvadrat): 1200 x 1200 mm
Glavne gaze dinamičnom razvoja ravnoteže
Prije nego što navrše 4 godine, djeca moraju naučiti pomicati tijelo u potrebnom smjeru, postupno se pomičući prema naprijed sa stopalima jedno uz drugo.
Sa 4 godine djeca znaju hodati stavljajući nogu ispred noge na gredi koja je jedan i pol puta veća od njihove noge.
Sa 6 godina djeca mogu hodati na peti i stopalu na gredi koja je široka barem kao njihova stopala.
Psihomotorički razvoj:
Dječje psihomotoričke vještine ovise o kombinaciji genetike, motoričkih vještina i mentalnih sposobnosti.Proizvod može utjecati na razvoj dječje psihomotorike ako podupire njihove motoričke vještine.
Nekoliko je aspekata motoričkih vještina: karta tijela, dinamička koordinacija, ravnoteža, koordinacija oka i ruke, fine motoričke vještine i svjesnost o vremenu i prostoru.
Shema tijela
Mapiranje tijela odnosi se na djetetovu percepciju svojeg tijela što mu omogućuje svladavanje pokreta i razvoj samosvijesti. Razvoja se na temelju podražaja i radnji ("tijelo koje osjeća, kreće se"), prije nego što se predstavlja i opisuje ("tjelesno predstavljanje", crtež osobe). Što se dijete više kreće, više uči poboljšavati svoje mapiranje tijela i bolje je u pokretu.
Okulomotorička koordinacija
Koordinacija ruku i očiju uključuje radnje potrebne za ciljanje s dijelom dijela ili cijelim tijelom: za malu djecu, praćenje putanje, zatim ciljanje velikih predmeta i ciljeva, rukama i nogama, prije nego što prijeđe na manje predmete i ciljeve dok uče kontrolirati svoje prste: sviranje klavira, uvlačenje perlica na konac, pisanje.
Svijest o prostoru i vremenu
Svijest o prostoru i vremenu uključuje sve što ima veze s djetetovom percepcijom sebe u vremenu
(prije/nakon, ritmička aktivnost, dan/noć, sezone itd.) i prostoru (ispred/iza, na/ispod,
desno/lijevo itd.).
UPUTE ZA KORIŠTENJE
Za spremanje upotrijebite zaštitnu prostirku kako ne biste oštetili pod.